20 decembrie 2010

3 ani de Tm99Blog

Aseara multi bloggeri timisoreni (nu toti desigur) ne-am intalnit si ne-am sarbatorit la al 35-lea blogmeet organizat sub umbrela Tm99Blog, numele nostru de gasca sub care ne adunam lunar la povesti din blogosfera si nu doar... Atmosfera a fost festiva din motivul anuntat deja 'oficial' - 3 ani de la prima intalnire - asa ca ne-am intalnit cu oameni vechi (Oana), oameni rari (Radu, Dojo) si oameni noi (Anca, adizzy), cu musafiri(Sebi) si adoptati(Crivăţ), intr-un cuvant, cu oameni faini cu pofta de bere si vorba buna. A iesit bine chit ca Beer and Bricks-ul in care ne-a adunat s-a pastrat racoros toata seara (probabil ca sa fie berea proaspata) asa ca a trebuit sa recurgem la felurite spirtoase de prin meniu ca sa ne incalzim sangele. Tequila a avut un metru de succes. Vinul fiert a curs binisor. Conversatiile n-au lancezit nici ele ba chiar au devenit zgomotoase. Mi-am umplut tolba cu niste bancuri, am aflat adevarul despre filmarile la Ghost Rider 2 chiar de la un hunedorean, am facut planuri de Amsterdam cu un tovaras, am fost colindati de o trupa de Mos Craciuni si am mancat tortul oferit de Ottima Pan. Bun tort, cu crusta de martipan si acoperit de pozele noastre ce invitau sa ne scoatem ochii si sa ne mancam intre noi in safe mode. Ca fapt inedit a fost o incercare de trolling dar trupa de anonymus a fost absorbita de buna noastra dispozitie.




Poze multe la Dan. Si la Tomata.

2 comentarii:

  1. multumesc de calda primire si clar voi mai veni :) bine a zis Tomata, prima data e greu

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce drăguț ești, Richie, că m-ai menționat :) Mulțumesc și eu :)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?