26 mai 2010

Cea mai misto poza

facuta de mine, mai exact care-mi place mult prin felul in care a iesit si-mi vorbeste la modul ala personal emotional, chit ca e de calitate indoielnica iar mana mea e total nestiutoare, ei bine aceasta poza sunt de fapt 3, ca nu m-am putut decide:


coasta Spaniei, tipa - o spaniola, in zare Atlanticul


aceeasi coasta a Spaniei, Capo Finistere, in centru prieteni, in zare Atlanticul


P-ta Unirii, cum altfel, pictata de un nene fotograf

Leapsa preluata de la tomata. Dam mai departe lui Razvan, Corinei si Cristinei. Si lui Daimon, Spotless Mind si Liz.

5 comentarii:

  1. Ah, mare şi Unirii. Chiar aberam zilele trecute cu prietenii mei ce tare ar fi dacă am avea o mare aici lângă Timişoara şi posibil şi un munte. Să ieşi din Unirii, după un pic de mers să dai în mare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Asta vine oarecum si ca un follow-up constructiv la discutia de ieri de pe masina, in legatura cu pozele care imi plac si pe care e-am scos de la afisare? ;)

    Poate-am facut conexiunea cu marea, alea-alea, si mi-am dat seama ca da, pozele alea ar trebui sa ramana acolo ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Raka: de fapt pregatisem articolul dinainte si de aia te-am "mustrat"

    RăspundețiȘtergere
  4. Needless to say ca cel mai mult imi place ultima :)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?