09 ianuarie 2010

Hit and run [Leapsa]

O minileapsa de la Dora:

1.Write a bad thing that happened to you in the last week: niste chestii ciudate in noaptea dintre ani pentru care as fi vrut sa dau niste lamuriri unor persoane dar nu prea am gasit un moment propice. anyway, don't mix tequilla with vodka orange and champagne, you will experience timelapse more or less.
2. Write a good thing that happened to you in the last week: am avut parte de una din cele mai frumoase zile de iarna petrecute pana acum, cu plimbari prin zapada, poze si o companie mai mult decat placuta...am intrat pentru prima oara intr-un magazin de muzica, am tinut in maini o chitara noua si iar am avut nostalgii..
3. Write a resume about the last book you read: pai am scris despre In numele porcului si probabil urmatorul articol va fi despre Soni numai sa o termin.
4. A good thought, now, for holidays: nu mai imi plac asa mult ca alta data.
5. The person your forward your Hit and Run: Tomata, Lilisor, Todo, Anda, Dan Chichernea.



3 comentarii:

  1. Dupa ce termin presesiunea, ar trebui sa luam chitara aia (sper ca pana atunci sa si invat ceva la ea) si sa vedem ce sunete pot iesi... ^_^

    RăspundețiȘtergere
  2. Sărrrna de leapşă Richie !
    Promit că o voi prelua pe luni, marţi...(azi încerc, timid, un D'arc. Sper să-mi reuşească)

    RăspundețiȘtergere
  3. Oh, I could see that comming. :))
    Cred ca ar trebui sa ma grabesc, ca totusi e despre sarbatori. pe luni. ;)

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?