07 octombrie 2009

Intrebari existentiale [Leapsa]

Ok, iar quiz-uri existentiale. Pentru cei care nu s-au saturat de ele poftiti niste raspunsuri. Prin grija Sirbului, desigur.

1. Ce vârstă ţi-ai da dacă nu ai şti câţi ani ai?
23 de ani imi da lumea care ma vede. 33 dupa cum ma simt.

2. Ce e mai rău: să eşuezi sau să nu încerci?
Cel mai rau e sa esuezi incercand dupa ce ti-ai spus de 8 ori ca n-are rost sa incerci ca vei esua.

3. Dacă viaţa e atât de scurtă, de ce facem multe lucruri care nu ne plac?
Cum altfel sa aflam ce ne place?

4. Când ţi se pare că s-a vorbit şi s-a făcut totul, ţi se pare că ai vorbit mai mult decât ai făcut?
Probabil, nu stiu. Cred ca da. What?

5. Dacă moneda naţională ar fi fericirea, cât de bogat ai fi?
Ca-n prima zi dupa salar.

6. Care este lucrul pe care ai vrea să îl vezi cel mai mult schimbat la oameni?
Atitudinea.

7. Faci ceea ce ai visat că faci, sau faci ceea ce faci pentru că împrejurările te-au adus aici?
Sunt un concurs de vise si imprejurari.

8. Dacă media de viaţă ar fi de doar 40 de ani, ţi-ai trăi viaţa diferit?
Asta ar fi trist. Cred ca as calca pedala.

9. Eşti mai preocupat să faci lucrurile cum trebuie sau lucrurile care trebuie?
Sa fac lucrurile care nu trebuie asa cum trebuie.

10. Dacă ar fi să oferi un singur sfat unui copil despre viaţă, care ar fi acela?
Invata bine sa te stergi la fund ca-n viata o sa cazi in multe cacaturi.

11. Ce ai prefera să fii: un geniu stresat sau un prost fericit?
Niciunul. Dar as vrea sa fiu fericit :D.

12. Ce-ai alege între a pierde amintirile pe care le ai până acum sau a fi incapabil să mai ai amintiri de acum înainte?
Imi plac amitirile mele si as tine la ele chiar cu riscul de a uita to ce s-ar intampla de azi inainte.

13. Îţi mai aduci aminte de momentul acela de acum 5 ani când erai extrem de nervos şi nefericit? Mai are vreo importanţă acum?
Nu imi amintesc. Ce moment?

14. Care este cea mai frumoasă amintire de-a ta din copilărie? Ce o face atât de specială?
Cand beam lapte proaspat muls de mine. Probabil imi ipsesc bunicii si viata fara griji.

15. Dacă ai câştiga un milion de dolari, ai renunţa la ceea ce faci acum?
Normal ca as renunta. Cu 1 milion ti se deschid alte posibilitati.

16. Când a fost ultima oară când te-ai aruncat cu capul înainte în ceva în care credeai din tot sufletul, deşi toţi te sfătuiau să nu încerci?
N-am asa prieteni atenti, sincer.

17. Când a fost ultima oară când ţi-ai auzit sunetul propriei respiraţii?
Sunt asmatic dar ma tratez, deci in ultima vreme nu mi-am auzit-o.

18. Care e lucrul pe care ţi l-ai dorit întotdeauna să îl faci şi încă nu l-ai făcut? Ce te opreşte?
Bungee-jumping. N-am avut bani si ocazie in acelasi timp.

19. Care e lucrul pe care îl faci mai bine decât toţi ceilalţi pe care îi cunoşti?
Sa fac subtitrari pentru filme. Nu prea mai stiu pe cineva sa faca asta in jurul meu.

Dau foaia mai departe la Smeagol si Cartitoi. Hai si la Todo. Sa nu copiati.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Comentezi?