16 octombrie 2008

Baciule, e naspa ORDA!!!

Ba chiar pute rau. Adica eu artist indiependent din specia underground ignorat cu desavarsire de casele de discuri, imi pun muzica mea pe un site, in mod gratuit, fara a cauta vreun castig, in scopul de a fi ascultata si promovata mai departe de pasionati pe situri si bloguri de profil. Iar tu, mare Oficiu Roman pentru Drepturi de Autor, tii cu tot inadinsul sa ma protejezi, punandu-mi bete in roate, si nascocesti o lege fara istoric in alte parti (poate pe Marte) ca sa-ti tragi tu niste taxe/amenzi din utilizarea unor drepturi pe care eu le-am dat gratuit.
In plus, daca razboiul cu youtube (si alte site-uri de gen) a fost "pierdut" de asociatia producatorilor de material protejat (sau cum s-o fi numind) in sensul ca nu au izbutit sa-i impiedice sa uploadeze continutul respectiv ci doar sa le ceara "respectuos si cu dovezi" ca sa-l stearga, intrucat le incalca drepturile, cum e posibil ca un Oficiu de doi lei dintr-o tara de mana a doua sa ceara bani unor utilizatori de net pentru afisarea unor linkuri catre respectivul continut "quasi-protejat"! E ridicol. Cum sa-ti dau eu tie 1000 de RON pe luna ca sa pun un link sau un clip sau un banner. Pai mai bine nu le pun, ca doar nu eu am de pierdut, ci gazda acelui clip sau spre care ducea acel link ori banner. Dar daca le pune un anonim intr-un comentariu, ce ma fac atunci? Tot eu - stapan de site si sef pe tarlaua mea - raspund? Inutil sa mai dezbat... toata sandramaua asta e un exercitiu de vorbe goale fara gandire acolo sus in varf de Oficiu. Baietii aia "isteti" de acolo ar trebui luati asa frumos, embeduiti cu grija si, cu un sut in za tube, trimisi la trilulilu!

Un comentariu:

Comentezi?