01 septembrie 2008

Blogereala 8.0

Aseara s-a intamplat Intalnirea Blogerilor cu numarul 8, marea bloggereala, acea reuniune cu manifestari de indoor festival desfasurata in Irish Pub. Nu cred ca exista un cuvant sau macar o expresie care sa descrie evenimentul. Putem zice doar c-a fost hardcore. Ovi a pus problema in felul urmator: "cea mai tare intalnire ever!" si a cazut sub masa. Nu, glumeam, n-a cazut... a mai rezistat o vreme. Si pentru ca m-am trezit primu azi dimineata si mai am ceva sange in alcool sa facem prezenta:

eu, ionesta, dan, radu, ovi, al mic cu palarie (tudor), seicean, jmihai, marius, cristi, adi, patrash, dora, tomata, andrea, cami, tania(tot fara blog), adeline, bloodie, bloo si roxana. Plus cei pe care i-am uitat. Dar le multumim pentru prezenta.

Acum lumea cam stie ce si cum se intampla. Lucruri noi ar fi: cineva a mancat o plescavita, cativa au baut absint rosu (otrava curata), cuiva i s-a cantat la multi ani iar eu am pierdut la darts. Cine si de ce urmeaza a se stabili in cursul saptamanii, dupa ce lipim filmul intalnirii.

Later edit: poze aici. Click to see the real blogger attitude!!!

16 comentarii:

  1. Pe Bloo n-am mai prins-o, pe Tudor cel cu palarie nu l-am remarcat, dar m-am simtit super fain. Are dreptate Ovi cand zice ca a fost cea mai tare ever. Scriu si eu, dar abia diseara, sau cine stie, poate maine. :P

    Sper ca datile ce vin, sa ne strangem inca pe atatia. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Did it get even better? Or should I say worse? Buna dispozitie ca niciodata dar bautura aia... Au au :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate am plecat eu mai repede, dar am prins esentialul :)))

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu din nefericire am plecat putin prea repede, am avut anumte probleme. Oricum mi-a parut bine sa cunosc cativa blogeri din zona :)

    Apropo richie, blogul meu este http://www.mariuskl.info/. Nu uita de modificare :P

    RăspundețiȘtergere
  5. @tomata: las ca vezi din poze de cine vorbeam. astept postul si pozele tale.
    @Adeline: o fost bine. mai rau n-avea cum sa devina. dimineata insa e groaznica, headspin, headache, no more drinkin for a few days.
    @dora: ne bucuram ca ai ramas atat. e un record daca nu ma insel :D
    @marius: corectat, esti binevenit si data viitoare, poate reusim si sa vb.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oare mai putem lipi filmul sau e pierdut si ala? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. probabil va fi nevoie de inca o intalnire pentru a rememora cele petrecute

    RăspundețiȘtergere
  8. Te inseli, draga Richie. Daca iti aduci bine aminte, la prima intalnire la care am fost, am ramas pana la 11. Deci inca nu mi-am batut recordul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ;)) corect. vad ca nu ai uitat ca in seara aia am inchis baru impreuna. cate ceaiuri ai baut atunci?

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu stiu. Am inceput cu frappe, 3 cel putin, apoi am dat-o pe ceai, dar nu mai mult de doua.

    RăspundețiȘtergere
  11. sooper-mega-uber-cool. cea mai tare intalnire din cate s-au vazut si intamplat. care ati ajuns prin Papi ?

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu mi-s mandru de frate-miu (Ovi). A ajuns acasa, din papi, cu o halba de bere plina in mana.

    RăspundețiȘtergere
  13. cei patru veterani: richie, ovi, dan si patrash plus 2 fete noi: bloo si roxana si un preten al lor. dar memoria nu mi-e suta la suta revenita :)) asa ca mai intreaba si pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  14. @tudor: da si eu ma mir ca nu avea amenzi prin buzunar. sau poate o venit cu taxiul o vrut sa-i faca cinste soferului.

    RăspundețiȘtergere
  15. @richie tot vroiam sa-ti vand ceva dupa absintul ala rosu :)

    RăspundețiȘtergere
  16. sincer nu-mi amintesc. despre ce era vorba?

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?