21 iulie 2008

9 comentarii:

  1. Richie, in momentul asta esti bloggerul meu preferat, pentru ca de la tine am aflat de clatite :D

    Eu am sa fac tot posibilul sa ma duc sa ma indop bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ovi , the feelin is mutual...So, ma iei cu tine :))?

    RăspundețiȘtergere
  3. Iui, ce pofta mi-ai facut, Richieeee!!! Deja imi ploua in gura...

    RăspundețiȘtergere
  4. trebuia sa pui si poza aia :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Richie, in principiu da, discutam pe joi-vineri detalii, cand voi sti sigur daca pot sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  6. Auzisem de festival acum un an sau doi dar nu am fost la nicio editie. Suna(si arata)foarte delicios :)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ovi: vorbim, vorbim...
    @iulia si dora: acum ca va ploua in gura sunt sigur ca nu va trece saptamana fara sa mancati o portie la Pinochio :))
    @movieaddicted: poza era de impact ;)). am stimulat glandele salivare.

    RăspundețiȘtergere
  8. vezi, d'aia imi place sa vin pe blogul tau. aflu despre tot felul de evenimente de care n-as auzi nicicum altfel.

    RăspundețiȘtergere
  9. ma bucur ca posturile mele iti sunt de folos.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?