30 iunie 2008

Blogereala v 7.0

Ultima intalnire a blogerilor timisoreni a fost si prima noastra iesire in aer liber, iesire pe care ne-o doream de tura trecuta si pe care vremea buna ne-a prilejuit-o duminca aceasta. Dupa o dezbatere destul de apriga in privinta locatiei, unii tragand spre karaoke, altii spre un strand unde sa ne racorim, am cazut de acord asupra unei terase din Unirii. Aia cu racoare, cum ii spun eu, fapt apreciat de mai toti participantii la meeting. Asa ca la ora 18 m-am intalnit cu Nuzzu(blog in pauza) si Simona si impreuna am randuit mesele. Imediat au sosit Tomata si SuperAndrea (proaspata blogerita dupa cate am aflat) apoi Cristi, Mihai, Seicean (un blog inchis altul deschis), Bloodie, Adi si Ovi. Mai tarziu am primit vizita Cameliei si Dorutei, proaspat bronzate si imbaiate la strand. Cand ma gandesc ca puteam sa ma imbaiez si eu la Valiug dar am spus pas... Ultimul sosit a fost Radu si cu el am incheiat prezenta.
Ce s-a discutat? Pai multe. In primul rand Simona ne-a aratat cum putem face o fapta buna despre care voi vorbi intr-un post separat. Apoi am vorbit de mare, vama, concerte, concedii, muzica si filme, fotbal, absint, betii, cocalari, pizipoance si iar fotbal. Senzatia a fost iphonu lui Adi, care s-a plimbat prin mai multe maini poposind in final la Ovi care nu l-a mai lasat jos :)) S-au facut o gramada de fotografii, erau vreo cinci "tunulete" prezente, unul mai gros decat altul :D. Cele mai reusite poze vor aparea probabil pe siturile cu profil de pitzi sau coca... In rest ce-ar mai fi de spus. Aha, am clarificat situatia blogului lui Seicean: a fost fortat de catre o persoana publica sa si-l inchida. Sper ca-si deschide altul. Apoi mi s-a explicat cum se joaca mai nou Dota. Seara am urmarit meciul Spania - Germania, finala Euro 2008, si ne-am bucurat cu totii (mai putin Ovi) de victoria ibericilor, care au jucat cel mai frumos fotbal de la campionatul acesta. Noaptea m-a prins impreuna cu Nuzzu si Radu cantand Viva le Spania in drum spre McDonalds. Astept pozele stimati colegi de blogosfera!

Later Edit: poze aici , aici si aicisea.
LE 2: m-am procopsit cu o bricheta rosie.
LE 3: Nuzzu tu ai baut pe gratis? Imi amintesc bine?
LE 4: Unde mi-e bicicleta? Si ochelarii de soare?

6 comentarii:

  1. Stai. De ce ultima intalnire?
    Se suspenda pe perioada verii?

    RăspundețiȘtergere
  2. Ultima in sensul de cea mai recenta. Nu se suspenda nimic peste vara, cine e in oras participa cine nu asta e.

    RăspundețiȘtergere
  3. dude!!! ia baga http://asfalttango.ro/ acolo la seicean. ma faci sa ma simt prost.

    RăspundețiȘtergere
  4. Richie, aparent ramai cam singurul care a povestit mai detaliat ce a fost. Apreciem cu totii :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Io l-am ratat pe Radu. Da' sper sa ne vedem tura viitoare, daca oi fi in oras. :P

    RăspundețiȘtergere
  6. @seicean: m-am executat, da sa stii ca meriti sa te simti asa, daca nu te promovezi frate io ce sa fac?
    @ovi: aparentele nu mai inseala. e trist asta sa stii, nu-mi place sa ma bazez doar pe memoria mea in relatarea evenimentelor.
    @tomata: radu te-a ratat pe tine :) astepta saracu la strand ca asa o inteles el din comentarii, ceva legat de dezbracare; era si curcubitator acolo cred :))

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?