13 martie 2008

Sfarsit de drum


A mai murit un actor. Am impresia ca anii 2000 vor fi marcati de stingerea multora din marile nume romanesti care ne-au marcat copilaria cu filmele lor. Aseara i-a venit randul lui Ovidiu Iuliu Moldovan, arhicunoscutul pistolar John Brad din trilogia filmelor cu ardelenii in America, sau interpretul marilor figuri istorice Horea si Burebista in filmele omonime. Marele actor avea 66 de ani si suferea de ciroza iar aseara inima i-a cedat. Lupta cu boala s-a incheiat si din pacate noi am pierdut. Sa aiba odihna linistita si netulburata de scandalurile tipic romanesti care umplu paginile tabloidelor imediat ce sacalii scot capul sa miroasa averea invizibila a unui mare actor. Am vazut si anul trecut cu Adrian Pintea si nu-mi doresc repetarea istoriei pentru ca ne umple de rusine ca popor. Aici nu e Hollywood. Iar mostenirea lor nu e in casa ci in inima noastra.

5 comentarii:

  1. hai ma... Dumnezeu sa-l odihneasca. Fain actor, faine filme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Pacat ca Romania isi neglijeaza fostii mari actori...apar la tv doar cand sunt morti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Odihneasca-se in pace!
    Si scuza-mi impretinenta, dar cum a fost ieri la concert? =D

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa e. Ciudat ca nu-i observi decat atunci cand nu mai sunt.
    @clover: despre concert am scris anterior. A fost fain dar foarte foarte mult fum. Ne usturau ochii deopotriva fumatori si nefumatori.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?