25 octombrie 2007

30 seconds to Mars

Cine a vazut Requiem for a dream stie cu ce se mananca filmu asta. E un film halucinant despre efectele drogurilor asupra a 4 tineri curiosi(2 tipi si 2 tipe) care odata intrati pe drumul asta nu se mai pot opri. Surpriza mea a fost sa aflu ca unul dintre tipi, Jared Leto, nu e doar actor ci si muzician, fiind solistul unei trupe de alternative rock pe nume 30 seconds to Mars. Trupa e bine pusa la punct, are 2 albume la activ, iar piesele suna "beton". Mai jos am gasit un videoclip, de fapt un adevarat film avand vreo 10 minute, al uneia din cele mai faine piese de-a lor. Enjoy!
@multumiri Adinei pentru ca se mai uita si la TV :)

3 comentarii:

  1. sal! am vazut si eu aseara un film .. in cer juca Jared Leto:x (super tare tipu`) ... si` .. azi am avut si eu aceeasi surpriza .. am descoperit ca face parte din trupa asta. deci` .. avem cva` in comun` :)) :* id` coolgirl_oana93

    RăspundețiȘtergere
  2. jared leto are cele mai tari mel din lume!! au nush cate discuri de platina s tipu are cea mai faina voce!i love jared!

    RăspundețiȘtergere
  3. sigur ca e super tare tipul. plus mai joaca si in alexandru,traficantul de arme,hightway.

    RăspundețiȘtergere

Comentezi?